čtvrtek 13. listopadu 2014

Vše nejlepší k tisícinám!

Neznám nikoho, kdo by se dožil tolika let. Dokonce ani biblické postavy ne. Tisíciny dneska slaví můj iPhone 4S.
Vím to vlastně jen díky němu. Jedna ze 170 nainstalovaných aplikací totiž umí počítat na sekundu přesně, jaká doba uplynula od nějaké události. U mobilních telefonů asi nemá smysl slavit narozeniny. Většina z nich je ráda, dožije-li se těch druhých, maximálně třetích. Proto jsem sledoval, kdy nastane tisící den od 16.2. 2012, kdy jsem iPhonka zakoupil.
Jsou věci, které vám změní život. To iPhone určitě dokáže! Prodavačka v iStyle tehdy prohlásila: „S iPhonem se sžijete!" Měla pravdu. Nevedu si žádné podrobné statistiky toho, kolikrát jsem ho vzal denně do ruky a jak dlouho jsem ho držel, ale o jeho důležitosti vypovídají v něm shromážděná data.
Za 1000 dní jsem protelefonoval 35 dnů a 21 hodin a to nepočítám hovory přes Skype a VoIP služby. Odeslal jsem jen málo sms zpráv, ale za to hromadu mailů, asi 900 tweetů, moře statusů na Facebook, chat zpráv na Viber, nebo těch hlasových na Whatsapp. Přestože baterii nabíjím téměř denně, je i po tomhle malém miléniu v docela dobré kondici.
Moc nefotografuji, ale asi 300 snímků jsem iPhonem taky pořídil. Poslouchám na něm internetová rádia, zajímavé podcasty, časopisy z Audiotéky a čtu na něm i Bibli. Vím, jaké je počasí u přátel v Texasu, v Gambii i ve Žluticích. Funguje jako navigace, slouží i při platbách přes Servis24, objednává taxíky, pizzu a má ještě spoustu dalších úkolů.

Do další tisícovky mu přeju dobrou výdrž baterie, update systému bez chyb, lepší externí baterku a chytřejší Siri! Doufám, že mi vydrží.

2 komentáře:

  1. Já jsem zásadně proti iphonová, ale všechno cos vyhmenoval se dá použít i na jakémkoli jiném chytrém telefonu a tak vím o čem mluvíš a je to super. Na druhou stranu je to příšernej žrout času.. to je zase ta stinná stránka věci. No každé má své pro a proti. Každopádně vyřiď, že přeju všechno nejlepší =D

    OdpovědětVymazat
  2. Milý Davide,
    pokud mě pamět' neklame, slavíš dnes své narozeniny. Dovol mi tedy, abych ti popřála vše nejlepší, hodně zdraví, štěstí a pohodu.

    Srdečně Alena (SignoraA)

    P.S. Chtěla jsem ti poslat přání v soukromé poště, ale mám nový počítač a stále se s ním peru. Ani jedna možnost pošty mi nenabídla, abych přání poslala. Zvláštní je i datum článku, pod které píšu své přáníčko - je to den, kdy se narodil můj muž. A pak, že neexistují náhody. :-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře na tomto blogu nejsou moderovány. Každý, kdo napíše svůj názor slušně, je vítán! Příspěvky obsahující vulgarizmy, urážející něčí rasu, politické, nebo náboženské přesvědčení budou smazány. Díky za reakce!